Höst med nya färger.

just färgat håret, till en mörkare brun nyans ser lite höst aktgt ut måste jag säga!
väntar nu på att det ska torka nogorlunda så ska jag sätta i mitt kära löshår igen det matchar perfekt nu :)
vill ha tillbaks mitt långa hår och får det snart på ett kik !
vart stan idag med camilla skulle göra en massa ärenden men inte ett ändå han man med, men vart en sväng till skolan iaf, och hämtade papper åt henne om folkhögskolan, imorgon ska vi in till stan igen då blir det att ta fotografier till ansökan och så ska jag shoppa lite som jag ångrar jag inte gjorde idag!!
som mina nagelack tup topp linnen och en bh ! kommer bli toppen.

fått nya jobbar tider nu också, så från nu jobbar jag lunchen på fredagar,
och sen kommer jag få lite strö tider här och där hoppas det blir endel behöver verkligen få jobba lite nu.
vet redan nu att jag kommer få jobba rätt mycket under april och maj!
nu ska jag kila till malin och umgås med henne och camilla! Malin tönt , Camilla cooling, och jag bimbo? skulle tro det stämmer rätt bra på allthop ;)

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0