irriterad

sitter och blir upprörd och irriterad för mig själv, pågrund av en massa saker just nu, tillexempel allt jag läst i tidningen om den lilla kaninen tycker synd om den kan inte släppa det. det är konstig just nu för jag fastnar med saker och kan inte släppa dom, tänker fortfarnde på paret idag som skulle förlova sig ioch var och kollade ringar dom var mest troligen muslimska kusiner men tyckte det var sött iaf :)
skulle själv velat kolla efter förlovningsring skulle sitta fint att bara ha den där!
men nu är jag mest upprörd över alla bh ar, finns aldrig dom jag vill ha i min storlek, jag har en hel massa underkläder men nu behöver jag en utan band med silikon kant jaa tror ni man kan hitta en sån i min storlek nope inte det, ska ta mig en sväng på dyyyr affären till veckan och kika får vell offra mig!!!

vill förresten ha hängsel kjolen jag hittade idag fyfan vart kär i den första ögonkastet
och sen när det kom på var jag ju fast! 399:- den är vääärd det verkligen men jag näms inte slänga mina sista slantar dit,

ciiao!

Kommentarer
Postat av: ´´´´´´

You came into my life unexpectedly,
and everything took a turn for the better.
Your warm eyes, your laugh,
the sincere way you speak,
and the kindness you showed me,
all became a part of my life.

As you unfolded yourself to me,
I discovered more and more beauty.
I have never seen so much
gentleness in one person.
Without even knowing it,
you were slowly making a place
for yourself in my heart.

It used to seem so hard at times
to feel so close in a relationship.
But it?s so easy to feel close to you.
I can?t tell you how nice that feels.
I realize now that I had never known
what it meant to be loved
until I was loved by you.

2008-04-03 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0