Mumma !!

just ätit, lagade receptet och måste säga att det var gudomligt gott trots bananerna.
brukar inte vara allt för förtjust i banan i mat sen det är nog min nya favvo rätt faktikst! :) ojoj!
nu är emmelie påväg hit blir nog kaffe och bulla som mamma kom hem med! Malin var här tidigare och vi var fruktansvärt sugna på chockladbollar men tyvärr hade vi inge havregryn, så jag snörde ihop mitt eget recept.
bestående av digistiv smulor och alldeles för mycket kaffe, så platta bollar med chockladströssel, tyvärr smakade det inte allt för gott, men dom ligger kvar i frysen för säkerhetskull ;)

ikväll är det dessutom unga mödrar kl:19,00 på kanal 5. det ska ses tycker det är fruktansvärt bra och hoppas snart befinna mig i den situationen själv!!!

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0