Onsdag

God morgon, eller är vell närmare lunch nu! Men för mig har dagen precis börjat, ätit en frukost med mammi som bestod av kokt ägg baguett bröd med ost och te till! det är inte ofta man får i sig så mycket på en morgon.
skulle in till stan och göra massa ärenden med Camilla men henne får jag inte tag på så verkar som att det blir att stanna hemma iaf. rätt skönt kände verkligen inte för att åka in till stan idag, fast det finns så mycket jag vill köpa!
Malin och Emmelie slutar snart kanske ber dom komma på besök får se,

idag hade jag tänkt laga ett recept som jag hittat på mariamelles blogg,
bestående av kyckling pasta och banan? mååste provas iallafall..

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skulle ha ringt hem till mig, för min mobil hade dött.
Usch, banan i mat är svinäckligt :)

2008-04-02 @ 13:07:39
URL: http://malaon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0