Onsdag

kommer aldrig bli sommar! kan det inte bara sluta snöa, i stokholm springer dom runt med vår jackor och vårskorna i högsta hugg! men för mig blir det minnsann vinterjackan idag ska inte ens chansa på att ta den tunnare, det stormsnöar ute och det är 9 april, brukar det snöa då? vet att i maj brukar det vara rätt bart iaf så vi får hoppas på det. Ska fixa till mig infördagen och sen begemig in till stan idag igen jag vet men finns inte så mycket annat att göra. Luncha med Emma och sen får vi se, forhoppningsvis sätts alla pengar från tradera in idag så jag kan skicka iväg alla packeten kanske imorgon eller ikväll.  ha en bra dag allihopa!

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0