Orange ... ?

Precis målat naglarna i orange fäärg, jag skäms nästan över att köpt och satt på mig den färgen, så mycket somjag klagat på Emma över hennes oranga naglar. Men har tagit mig i kragen och kommmit på att det är riktigt snyggt med Orange iallafall! som sagt stan imorgon sälja ett linne och luncha med Emma, vi har en hel massa att snacka om var skit länge sen vi sågs, minns knappt människan! men imorgon blir det svaller i massor!!!
så ska jag in på gina och se om jag hittar sjalen som jag vill ha svart och blommig! låter som att det kommer bli en toppen dag iallafall .. men nu ska jag hoppa i säng för andra gången ;) Natttiiii

ciiao!


image166image167










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0