Söndag

Godmorgon och goddag allihop!
för vissa vart det party igår kväll och är trött och sliten idag, men det gäller tyvärr inte mig ;) som tog det lungt igår kväll med film hemma hos sandra med emmelie dennis och john! var sugen på party och var mig påväg där ett tag till bergnäset men tog mig aldrig så lånt, ganska skönt ändå att vara pigg idag och vakna upp hemma i sin mysiga säng!
jag har precis städat hela rummet dammtorkning sugning och skurning hela kööret nu doftar det bara renhet och det är så himla skönt, ska snart hämta in mattan som jag hängt ut på vädring. Malin har vart här och vi har ätit lunch och sen hjälpt till med städningen, ikväll blir det nog bara lungt med tv tittande mys kläder och hela rubbet!
ringde och efterlyste mammi för ett tag sen, hon har inte kommit hem från "krogen" ännu partypingla dääär!
det är tur att nån i den här familjen håller ställningarna (Jag)!

ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0