Track 16

kom precis hem vart ner till Malin och färgat hennes hår vart färg och slingor i brun nyans.
fick mig några slingor själv ockås, i luggen vart inte så stor skillnad men lite nyans skiftningar är det skit snyggt enligt mig! vart stan hela dagen, hittat en massajag vill ha men tro det om du vill Marie har blivit SNÅL,
kan bero på att jag inte är lika tät längre som förr när man lade ner sin skjäl i arbetet! pengar är alltid kul men man måste hinna göra sig av med dom också. imorgon blir det jobb för mig iaf över lunchen ska bli riktigt kul var många veckor sen sista pågrund av påskstängt och att jag var ledig i måndags! + att jag ska ha min nya arbets tröja för första gången ;) den är hur snygg som helst skönt att slänga bort dom gammla :)

heej . självklart får du fråga mig en sak Mingla!
vad är det du har på hjärtat?

nu ska jag nog ta en snabb duscha och hoppa i säng så man är pigg och fräsch imorgon!

GODNATTPUSS!
ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0