walk out the door, and my life

hej bloggen och läsare! hade en dålig kväll/natt men vaknade upp gladare iaf!
Malin kom hit och fixade lunch till mig och henne, sen har vi bara suttit och snackat hela dagen haft lite terapi i själförtroende, jag ska börja hålla kurs med henne varje söndag det behöver hon verkligen!
Man måste bygga på sitt självförtroende och sin lycka flörstår inte hur ni alla orkar gå runt och bara vara negativa hela tiden, det är fantastiskt att ni fortfarande är i livet! nu ska det bli ändring på det ska lära Malin mina metoder till en glad vardag, gråt på nätterna och vara happy om dagarna om inte annat tror andra att man har självförtroende.
har haft en massa skit genom tiderna verkligen, och det tomma hålen är ännu inte lagade helt men man måste gå vidare och tänka possetivt, jag klagar inte på mitt liv endel saker rår man för andra inte!
vart hos sandra ikväll med Malin Elin kom förbi också en stund men jag låg mest framför tv med karin och kollade på en gammal film med Björn skifs! God natt allihopa!

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Marie

my world is upside down!

2008-04-14 @ 01:25:03
URL: http://www.jagmariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0