you take me away

hade tänkt hoppa i säng så fort Malin gått, men så vart inte fallet utan fastnade häär och msn, men hur ska man kunna somna när det finns dom man helldre är vaken med! sitter och lyssnar på samma låt om och om igen Hey ma. har inte laggt upp mer än en låt i listan men hur kan man bli less på den är ju som sagt döpt efter just den låten iallafall på Pa :). Nu lutar det verkligen mot sängen känner att ögonen snart faller ihop!
imorgon ska jag in till stan en sväng är det planerat iaf köpa ett linne som inte försvinner ur tankarna och hälsa på farmor och farfar med Malin, men kan lika gärna sluta med en dag hemma i sängen den som lever för se!
nu blir det en massa svammel om jag fortsätter så, och ja jag ska fixa en bild på min nyaste tatuering soon! sov gott och sweet dreams!

ciiao!


Kommentarer
Postat av: Marie

ingen

2008-04-12 @ 20:53:30
URL: http://www.jagmariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0