your love,

kommer just in i värmen vart nere hos malin hela kvällen med camilla och nicke. solen sken en stund så passade på att ta en varmare jacka när jag gick men det var ett misstag eftersom det snabbt blev lika kallt igen ute!

som tur var hade jag kvar min "slalom" jacka hos malin så drog på mig den när jag gick hem. ljus tänkt för Engla också fast i malins fönster då lider verkligen med nära och kära till Engla, hade polisen bara tagit fast han för 8 år sedan istället för att bara lägga ner utredningen så fort, hade han suttit i fängelse och Engla hade fortfarande varit vid livet!

vilka människor det finns ute i världen, och sverige som ska vara ett så "bra" land, men tjena! spelar nog ingen roll vart man bor det finns idioter överallt. Har haft så himla ont i magen hela dagen dels utav mensvärk men också någon annan anledning, ska försöka minnas att ringa min läkare imorgon på morronen! imorgon blir det ännu ett paket att posta iväg :)

snart är alla affärer avklarade och pengarna är välbehövvda måste jag medge. hoppas bara på att jag får ut lite skapligt med lön också!!


ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0