don´t break my hart


vaknade en kvart innan jag skulle springa till bussen imorse. kännd bara för att liogga kvar i sängen.
men hade ett väldigt viktigt arbete som var sista dagen att lämnas in idag så var bara att skynda sig upp och föröska ordna så mycket som möjligt. iväg till skolan klarade av 4 lektioner slutade 12 :)
sen vart det hem och käka med emmelie coh tillbaks till stan. jag träffade emmmsi och vi väntade medans emmelie var på face och sminkade sig för presentkortet hon fick av mig och malin i present!
sen tog jag och emmelie bussen hem hoppade av på ica, gick förbi till jobbet och tog en kaffe sen hämtade jag ut mina jeans som jag hade skickat och bytt storlek, tror ni dom passade denna gång då? NOPE måste byta igen fan vad lesss jag vart nu! emmelie och sandra kom förbi ikväll vi har mest bara surrat och svammlat på hela kvällen.
nu ska jag snart hoppa i säng, blir kalas i sävast imorgon men just nu känner jag att det finns en viktigare sak än det faktikst! :'(


detta var alltså en hel dag utan malin,image130
dom är inte allt för vanliga ;)


ciiiao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0