du kom som en ängel

det är det svåraste jag har gjort någonsinn det gör så jävla ont i hela mig,
men du kommer alltid finnas i mitt hjärta och ha den speciella platsen där ingen annan kommer finnas.
du är den underbaraste människa jag någonsin träffat, och kommer alldrig släppa taget om dig
hoppas att ja en dag kommer vara värd det du har att ge,
för det sista jag vill är att krossa ditt hjärta ännu mer så du försvinner från mig helt!


Du kom som en ängel, nedsänd från ovan, fick mig på rätt spår,
och du tände denna låga.

Ett liv utan dig, jag vill inte tänka tanken.
Att förlora dig min vän är som att kapa ena handen
Sticka kniven i ryggen, jag kan inte tänka tanken,


ciiao!


Kommentarer
Postat av: ,.,.,.,.,

One day you´ll find out
What you've always known

I'm the one who´s there all the way
That there is no one for you but me
But until then....

2008-02-18 @ 08:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0