Havet är djupt


har inte varit vaken så här länge på många veckor alltså, annat var det förr. men idag känner jag mig pigg
vart och sett film med malin och christian höll på att somna då faktikst, men vart rätt på topp när jag promenixade hemmåt. idag har jag inte gjort mycket alls, klev upp vid 3 när malin ringdeoch bad mig sätta på kaffe och klä på mig. nä hade tänkt mig in till stan imorgon frågan är om man orkar det nu när man är uppe dena tid?
får see hur det blir med det. ska nog hoppa i säng snart så det kanske finns en liten chans för det iaf skulle behöva träffa emma faktiskt :)

sweet dreams!
ciiiao!


Kommentarer
Postat av: emmsii

men inte kom du till stan ;) unge!!

2008-02-23 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0