i iss



var ett tag sedan jag skrev, men har som inte haft tid inte suttit vid en dator sedan i torsdags eller nått,
helgen har iaf vart helt okej :) i fredags var jag och hälsade på tobbe i öjebyn, . lördags vart  det fest med dom på hertsön, det blev så att jag sov över där så kom hem vid 2 på söndag, lååg framför tv hela dagen!!
idag har jag jobbat och vart så jävla less på det där stället, endel går en på nerverna, imorgon blir det skola iaf känner mig inte speciellt taggad för det måste jag säga. men men ! man får försöka :)


ciiiao



Kommentarer
Postat av: ....

äntligen skriver hon nå nytt, man har väntat o väntat. Låtar jag besatt lr nåt? May be may be not, men din blogg e alltid intressant;)

2008-02-04 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0