Into you

sov hos emmsi i stan inatt, nära och bra till läkaren på morgonen, klev upp i god tid och tog det lungt, kikade på tv och mummsade i mig frukost i min ensamhet men väldigt myyysigt :)
sen bara det iväg med världens halaste skor genom hela stan var på väg att flyga ett antal gånger..
efter sprutan och lite prat, fortsatte jag till skolan men han bara in i klassrummet så började yrseln komma och mådde allämnt illa, så klarade inte av att vara kvar där, skrev helt fel på provet gorde inte ens det man skulle göra.
så efter det bar det av hemmåt. vart lite mys i soffan med film sen följde jag med mammi in till stan igen kikade runt lite med henne så kom camilla coh malin så vi tog en kaffe med dom.
ikväll har malin vart häroch det var inte mycket plugg måste jag säga, men näthandeln kommer jag nog klara av iaf :) synd bara att det är engelskan som är till imorgon ;)
lutar ganska rejält till en dag hemma i sängen imorgon skulle kännas skönt, jag orkaar inge mer!


ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0