Love sex & sunshine

vart en hemma dag från skolan, legat framför tv en stor del av morgonen.
tagit en dusch nyss och käkat sallad från jobbet :) ska snart dra på mig nå kläder.
sen ska jag ner till malin och kika på hennes hår hon är på väg till frissan nu kommer förmodligen se ut som alltid när hon kommer därifrån inte nån större skillnad ;) men skönt att få bort lite slitet! ska också ta mig tid att boka en tid snart det behövvs, var ungefär 6 månader sedan jag var hos frissan det är inte likt mig.
men vuxit mycket har det gjort faktikst fått lite längd på det nu trivs som fiskarna i havet men en massa hår.
men ska hålla mig ifrån att sätta i mer löshår nu :) ska ha tålamod att vääänta!!!

längtar efter sommaren så hiiimla skönt med sooolen och bruna ben ;)


ciiiao!


Kommentarer
Postat av: |_|`´|_|

Sometimes on those busy days
when you've a thousand things to do
Please let me glide slowly through your mind
and spend some time with you.

In that quiet moment
when you're surprised to find me there
Just remember even with the distance between us
I am still someone who cares.

2008-02-20 @ 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0