need you ?

sov hos tobbe inatt så vart att skippa första lektionen och ta sovmorgon men inte kunde jag sova för det, klev upp vid 9 och städade  och duschade. tog bussen kom till skolan vid 12, missade inge mer än engelskan den som jag verkligen behövde mest. imorgon blir det ingen sovmorgon för mig, måste på svenskan suuuuck!!!
sen ha vi bara matte sedan är de looooooooooov en vecka ingenkan förstå hur skönt jag tycket att det är.
ska skita i skolan och inte tänka på allt jag ligger efter i och sen när lovet är över ska jag försöka sattsa lite.
var till arbetsförmedlingen idag skulle skriva in mig om ett nytt jobb, men var s jävla många sommarjobbs sökande så vart helt yr i skalle får ta det en annan dag när ungaaarna inte är där ;) PS dom flesta var äldre än jag men ungar ändå! :P vart hos malin hela kvällen, snackat på om saaaker och så,

nu ska jag snart hoppa i säng, tidigt upp imorgon känns verkligen surt, men en dag nu måste stå ut !!!!!


Last night,
I couldn't even get an answer.
Tried to call,
But my pride wouldn't let me dial.
And I'm sitting here,
With this blank expression.
And the way I feel,
I wanna curl up like a child.

If I told you once, I told you twice,
You can see it in my eyes.

ciiao!


Kommentarer
Postat av: :=)

It´s us against the world, believe that:=)

2008-02-21 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0