paiiiiiiiiiiiiiiiiiin..

vart en lång dag,, började med att jag åkte till skolan var där 8.15 sen bar det av igen 8.30 gick och käkade frukost med malin. och fortsatte sedan vidare till farmor och farfar som fyllde 65 år idag :)
blev kvar där ett tag käkade smörgasttårta till lunch och sen for jag hem för att bestämma hur det skulle bli med min läkarbesök.. massa tjorv men fick tillslut en tid på vårdcentralen, så tog med mig emmelie och så bar det iväg dit. fick sitta och vänta i al evighet, lämnade prov innan jag fick komma in till en läkare. kom fram till att jag har en kratig urinvägsinfektion..och jaa tack jag känner det! har nog aldrig haft så har ont någonsin hela mitt korta liv.
fick tabletter som jag ska käka i 5 dagar nu sen ska det bli bärre. hoppas det!
tror jag är hemma från skolan imorgon för när det är som värst kännerjag inte för att vara där och knappt klunna stå rakt i ryggen ..

nu sk jag kika på i huvedet på gynning :) tycker som om henne på ett sätt iaf!
hon kanske är lite väl smart för mig men vafa man ska ite känna sig underlägsen ;)


ciiiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0