Tears in heaven


måste börja med att berätta om en kommentar jag fick i förra inlägget,
som gjorde mig så fruktansvärt glad föll nästan en tår ner för kinden :) är otroligt glad att du finns !!


dagen har vart förjävlig idag, kännt mig så himla äcklig haha, vaknade 5 min innan jag var tvungen springa till bussen, sov hemma hos tobbe. och christian kom förbi på kvällen så vi kollade lite film och så.
var inte mycket pluggande så blir att sitta uppe i natt med produkten som skulle vart inne igår då fick till imorgon på mig, mammi åkte på kalas nu förhoppningsvis kommer hon hem med min voffsing om jag får ska jag ha henne till på måndag. snart kommer malin förbi också...


image128

shoppade med mammi en sväng igår bland annat dom här :)
funderar på att ha den vita imorgon med svarta jeans och svarta stövlar, med nya smycken
som jag också fick igår :)


ciiiiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0