the reason

jobb idag, gick hemskt bra faktikst, inte sovit speciellty mycket inatt och när jag vakna tänkte jag på en gång, fan image132inte söndag! men det var de inte utan den var måndag suuck en vecka kvar till helgen. men sen är det loooov i 9 dagar + helgen! blir kankse att jobba lite men får se,
sofia och malin kom förbi mig på jobbet efter dom slutat skolan alltid trevligt med besök har det rätt trist på eftermiddagarna, malin skäms lite över att jag berätta till sofia om mina "fantasier" om vår gemensamma tandläkare, men jag kan inte rå för de ;)
imorgon blir det skolan och ine ett ändå par rena byxor som jag tänker ta på mig iaf så planen är att det blir kjol imorgon, anständigt och man ser sofisierad ut !! ett stort +
ska snart hoppa i säng så man orkar upp i tid imorgon, men ni får ha det så braa!!! sweet dreams

i wanna be with you everywhere!!

ciiiao!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0