Track 10

helgen har bara börjat och det har hänt endel ändå, vart "fest" igår i öjebyn, var nykter så kallar det inte direkt fest för min del sov hos tobbe. och tidigare idag vart det piteå staden :) hittade lite klääder som jag vill ha men det är lite snålt om pengar just nu tro det eller ej men marie är näst inpå paaank.
dagen slutade med förvirringar och missförstånd.. men kvällen vart desstå mycket bättre :)
sadick kom på besök och inget kan vell gå fel med den finaste personen på jorden just nu är du den ända personen som får mig att le och må bra. hoppas det alltid kommer vara så :)

jag orkar inte skriva mycket mera än så, blir nog en tidig kväll för mig faktikst !

ciiiao!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0