Track 13

köör på min ungkarls stil igen, nudlar framför datorn ur kastrullen ;) lika det spara disk!
vart till lulesundet en sväng idag hållt malin och nellie sällskap, sen fort jag mot gammelstad igen, träffade johan på bussen kul att se han var ett tag sen :) måste ju dra ihop nått snart tycker jag! gammla gänget.
hoppade av och hämtade ut mina jeans för tredje gången på posten funderar nu på att skicka tillbaks dom för 4 gången ;).. gick in på "jobbet" eller föredetta kankse man ska säga nu? snackade skit med mammi och malin. 
vi är något upprörda och sad över det där skit stället.
 sen kom vicky och rasmus och lämnade över nenja till mig som ska vara här hela helgen. känns bra älskar ju den där byrakkan. men hon är ett pain första dagen sen brukar det bli bättre =)
sen har sadick vart här hela kvällen trevligt det ..
nu har jag snackat med emmelie i telefon i drygt en timme, höll henne från att sova denna tid på looovet.
blir promenad med henne och nenja imorgon på dagen, kankse tar oss en sväng till lulesundet också! får se vad som hinns med, nu ska jag fortsätta med mitt och snart hoppa i sääng :)


ciiiao!


Kommentarer
Postat av: emmsii

och sen får du inte glömma att ringa emmsan ;))

2008-02-29 @ 10:41:10
Postat av: Anonym

villken johan?!

2008-02-29 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0