Track 9


har bestämmt mig nu, jag måste och beställa en tid för klippning i veckan. håret känns hemskt.
vill inte kolla mig i spegeln speceillet inte när jag inte har nå hårvårdprodukter eller nått i just nu, blir skönt att fixa det imorgon ;). tagit det lungt idag vaknade vid 1 eller så, sen har jag glott tv med mammi hela dagen nästan.
vart ner till malin en sväng nu på kvällen, håller på att kika på wallander nu, men fastande häär. blir nog att hoppa i säng på ett tag trött, och imorgon blir det jobba är helt taggad inför det, kommer nog vara en ganska händelserik dag där imogon, om jag hinner dit innan det roliga är slut!


image131

 mitt produktarbete är klart och inlämmnat,
men imorgon ska jag sätta ihop och läsa inför redovisningen!
får se hur det kommer sluta, hur säljer man en parfym genom att läsa för klassen?


ciiiao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0