2008

image107nytt åt nya möjligheter !!
glöm dom gammla problemen snart kommer nya,

hade en riktgit trevligt nyår förs middag och ´fest hos emmelie, sen blev det att åka in till stan kolla fyrverkerierna
och sen vidare hem till emma för fortsätta festen där. var endel folk där men slutade med att det bara var jag emmelie johan och pontus kvar, men vi stannade inte alls länge efter att emma elin och lisette fortsatt vidare till ännu en fest. emmelie och jag tog oss hem till gammelstad och sen vart det direkt i säng där vid 5, sovit hela dagen har haft mobilen vid örat att inte ens hört mina 5 missade samtal, det kallar jag medvetslös.
vart ju som en hel del go drinkar igår :) men mår fin fint idag iaf !!


image102image106image104image105


ciiiao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0