always on my mind!!



oj vad jag känner mig hängig och sjuk, inte alls fräscha och kry. men klarade av hela skoldagen och det är jag väldigt stolt över både igår och idag =) .. omprov i turism efter skolan hade man också. det gick ganska bra tror jag faktikst. men det är klart var ju 3 gången man gjorde samma skit prov så nångång måste man ju lyckas!
sen åkte jag hem käkade, íoch nu legat med mammi och skrattat åt allt på bolibompa det är ju sjukt vilka barnpogram som dom får visa nu för tiden!!!! mitt barn ska inte få se på sånt där. det går till överdrift, barnen är ju för fasen små! sen såg jag rea och vart upprörd över det också..
imorgon blir det skola halv 10 börjar man så sovmorgon kan man säga ;) sen drar jag till aeon innan jag ska till carina klockan 13.00 så blir en kort dag för mig skönt det!!!
men måste jobba har jävulska utgifter nu har inte tänkt på att det vat så mycket,
720 till naglarna, 1500 till pekka, 400 till skor, 1300 till paketet med kläder som kommer snart.
och sen måste jag betala tillbaks endel av studiebidraget från förra månaden ! känns inte bra detta.


always and forever!!!


ciiiiaao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0