babycakes,



sitter och väntar på att malin ska komma så man får käka nått någon gång. är hungrig, sen blir det raka vägen till stan med naglarna, vädret känns inte alls lockande att sätta sig på en buss men vad gör man.
orkadeinte med skolan och två lektioner idag så sjukanmälde mig, och det är inget jag hittar på heller, jag är så himla sjuk tycket verkligen synd om mig själv. det blir bara värre och värre också tyvärr. hoppas det gör över någon gång. ska nog gå på apoteket och köpa mig en massa mer mediciner också detär jag värd,
nää nu ska jag kika i skåpen vad man ska göra för maaaat!  kan visa sedan hur nagalarna vart:)


We'll take it step by step because I'm not something you own


ciiiao!

image118



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0