Boy´s dont cry


vilket skit snack ;)

första skoldagen denna vecka för mig :) den gick fort bara sprang förbi han inte med så var klockan 3
och man fick gå hem . men innnan det var jag in ch köpte mig en ny hårfärg så nu är katastrofen tillfixad lite graan iaf mycket bättre nu ljusbrunt istället för det där "brinnande". sen hem käka malin kom förbi på fika
sen har jag fixat till mina naglar som hade blivit alldeles fula men nu är dom snygga igen ;) loove it!
nu ska jag snart se på film på 3 tror jag det var om jag inte minns fel, sen blire sängen för mig skola imorgon .



kan bara säga även om jag ger det en chans till så kan jag endast vinna på det ,
jag har ingenting att förlora nå mera, så vad spear det för roll go for it,  !!


ciiiao !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0