Everybody hurts, some time !!



hämtat ut mina paket idag med kläder allt var perfekt, förutom mitt super fina linne jag skulle ha till sommaren som var för stort och konstigt :/ och jeansen som är för stooooort! faaan också, får se om jag syr in eller byter storlek,
men kjolen var underbar älskar den verkligen mitt nya favvo plagg ska använda den med kärlek ;)
mobil kom tillbaksidag, yes tänkte jag så jag slipper ha den där gammla nå mera,
men tror ni dom hade lagat felet ? neeej så klart inte, dom hade fixat ljudet men inte displayen kan man bli mer less, ska be mamma ringa dig på måndag igen. jag ska ta mig fan ha en ny eller pengar tillbaks
eftersom att jag inte har ett öre att lägga ut på en ny mobil just nu heller !!
emmelie och malin har vart förbi på kaffe rep, gick för ett tag sedan och jag lagar mat tills mammi kommer hem :)
hon ska fasen få avanserad matidag .. korv i ugn och hemma gjort potatis mos det du malin ;) haha ibland orkar jag anstränga mig väldigt mycket, är inte allt för tjust i maten själv men hittade inge mer intressant i skåpen.
min bror fyller tydligen år i morgon trodde det var om en månad, så blir stan för mig imorgon för att hitta nått att köpa och det är inte det lättaste eftersom den ungen redan har allt !


ciiiao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0