nöööjd !!



till att börja med fy vilket väder idag alltså.
ja och malin har vart ute nästan en timme och skottat idag hehe härliga norrland ;)
men träning faan varända muskel får arbeta. har vart och gjort mina efterlängtade naglar nu sjukt finaoch jävligt nöjd är jag med dom! fick ett super pris dessutom ;) mer anslöjar jag inte!


image119


har fått en massa kul med posten ida ocså upptäckte jag precis.
hm paketet med mina kläder är klara att hämtas ut så får bli imorgon efter skolan :) skit kul!
sen fick jag en mp4 av ilustrierad vetenskap också. haha som jag råkade beställa av misstag, men presenten var ju super bra, men eftersom jag har min älskling redan så får den mp4 gå till mammi! nöjd vart hon också :)



image120
nej den är inte så stor som det ser ut, ungefär som en tändsticks ask!
det är en mini skiva som ligger bakom ;)



ciiiao!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0