nothing more to say..



skola idag gick rätt bra hade hål från 10,25 till 12,15 så vart en sväng på stan med jessica och carro
gjorde bort mina ärenden, köpte presentkort till vicky, och bokade tid att göra naglar hos carina som faktitkst kände igen mig fast det var ett bra tag sedan vi sågs :) så på torsdag klockan 13,00 ska jag dot och göra de.
var in på aeon också och tänkte boka tid till min nya fina tatuering ska in imorgon cokså med en bild så får jag en tid längtar. köpte även ett present kort av pekka idag för 1500. billigt eftersom det är laddat med 1800:-
så han bidrog lite till min tatuering kan man säga =) tack så jätte mycket!
nenja träffade jag idag också, åhh vad fin hon är min vovve, men kunde inte ta hem henne idag men snart så kommer hon få komma hit en sväng igen kankse redan nästa helg man får se ! :)
nu ska jag sminka av mig och sätta lite spray i facet så man ser fräsch ut imorgon i suuuper skolan ;)



ciiiao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0