smile for life,



<br />Jag kommer nu precis ifrån Emmelie som fyller <strong>18 </strong>idag! Så vart där oh fikat och pratat med flickorna :)<br />Skolan har startat igen, Och jag har vart på varenda lektion dom senaste två dagarna, Känner mig väldigt nöjd, Gjort prov i matte idag också svarde på allt men får se hur det gick. Sen blir det att fixa klart engelskan imorgon och stanna kvar efter skolan och göra nått med svenska. Måste komma ihåg att prata med studievägledaren imorgon också så man får ha &quot;praktik&quot; måndagr, Jag har inte råd att gå i skolan 5 dagar i veckan ;) Saknar mitt jobb redan, Vart in där efter skolan både idag och igår. Fast jag hade ju affärs ärenden iof<em> hihi</em>.  nu hade jag tänkt hitta lite fakta till mitt produkt arbete perfym, får se hur det går med det, eller om jag hoppar i sängpå en gång. sov morgon iof men är rätt trött, även efter mina &quot;12&quot; koppar kaffe hos Emmelie!


<br /><br /><br /><br /><div align="center">ciiiao !!<br /><br /><br /></div>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0