sök i ditt inre glöden finns där,

OBS! känslomässigt inlägg!
det finns en chans till, och du borde ta den!

vart hos malin, bakat vart otroligt misslyckat, spelat tv spel resten av dagen.
hem bytt om ner till pappa, Morgon 6år :) lillkillen där som börjar bli riktigt stoor nu kommer ihåg när han föddes.
lillebror det är synd att du har en sån mor bara annars hade vi kunnat stå varandra närmare :)
jobba imorgon, så ska hoppa i säng snart! just nu känns det så otroligt meningslöst allt.
orkar inte skriva nått överdrivet gulligull eftersm att livet inte är sååååå!!!!!!
man säger att allt är bra, men egentligen är allt ett helvete, man begraver sig i tystnaden,
öppna era hjärtan allt blir lättare då jag lovar =) lita på mig jag vet! jag har inte alltid haft det så här nära inpå bra.
jag har haft ett rent helvete, men nog har det gått ganska bra för mig på senare dar :)
mycket falskhet i denna värld, finns två personer jag litar på min mamma och Malin ;) knäppgökar vad jag älskar er
snart ett nytt försök att sluta röka, rökning ger en lågsam död, men vemfan har bråttom?


vill bara tilläga att jag ska ringa min emmsi imorgon !
hon som var borta över helgen, jag har saknat henne även om vi inte ses på en hel
helg så vet jag att jag kan ringa hene och komma när jag vill, det kallas äkta vänskap :)




ciiiao!



Kommentarer
Postat av: emmsii

ååååh vad du är SÖÖÖT!!!

2008-01-28 @ 14:52:39
Postat av: Marie

det är du som är söööt :)
alltid du och jag emmsi för jag vet att du finns där =)

2008-01-28 @ 18:18:32
URL: http://www.jagmariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0