sunshine when his gone



har inte hänt mycket i helgen tagit det veldigt lungt, var ner till pappa i lördags som fyllde år 42 gammel gubben ;)
fick lotter och jag som hoppades på lite mer vinst så jag kunde få min cadillac 59,. men det vart 80 kr iaf en bit på vägen, kan man säga. spelade tv spel med morgon han tyckte jag var ganska bra för att spela mot mästaren men jag kunde komma ner och träna lite till tyckte han, sööt ungen där, och han hade dessutom två spar bössor fulla så jag kunde få låna till min bil jadu bror du är som jag. sen drog jag vidare till sandra där var allihopa vi spelade poker men övergick till svammel och prat. igår färgade vi hårt på malin det var bra enligt mig iaf vet inte riktigt vad hon tyckte om saken, camilla kom förbi en sväng också. nu väntar jag bara på att kvällen ska komma så man kan gå och sova igen skolan börjar imorgon och jag känner mig inte alls taggad, ska bli kul att träffa alla igen men stiga upp kommer vara ett helvete, kankse blir att åkaoch sola senare så man är brun och fin men får se :)


ciiiao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0