sweet dreams



skola även idag för min del, gick rätt bra men vart trött hela dagen, skippade matten och halva barbros lektion
åkte hem med malin, fikade med mamma och moster :)
sen kom malin tillbaks på kvällen färgade hennes hår tror nog det var lite bättre med fläckarna iaf kunde inte bli värre precis! sen har man inte hunnit med så mycket mera, kikat på lite smycken hittar så mycket jag vill haaa.
men inga pengar att lägga ner på det just nu tyvärr :(
nu har jag fått låna emmsis pinn mobil jag gillar den kommer vell på tekniken snart hoppas jag tar som ett tag att skriva sms hihi men vem har bråttom? imorgon blir det föreläsning, inte många som tänker ta sig dit men jag ska kors i taket!!! jag vet. 9 till 11 sen en timmes lunch sen 12 till 14 men får se om jag drar på stan efter lunchen istället. en halv närvaro dag är bättr än inget alls eller hur :)
nu ska jag fortätta med mitt sen hoppa i säng och sooova så man är piggelin imorgon ...



ciiiiao!!!



Kommentarer
Postat av: Maria

uuh barbro, :( äcklig tant med svin fula och äcklig tänder.. hihi

2008-01-31 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0