this is my life!

and i will not live that any more, !

man kanske ska lämna och gå vidare, självklart är svaret ja på denna fråga.
men är det lätt är en annan femma! det finns ingen som kan förstå hur jag känner går inte att förklara
känslorna som jag har för dig. och jag vet inte ens vad det är som gör det. ändå sedan du kom in mitt liv har det bara vart ett helvete och jag har mått skit, nu är du tillbaks igen och det kommer sluta lika illa denna gång också.
men jag kan ändå inte släppa tanken på att få se hur det skulle vara om det hade funkat!

nu ska jag hoppa i säng upp och jobba imorgon tjäna lite pengar ;)
är så fruktansvärt sugen på ett par skor så det ärinte sant, måste nog ta en sväng på stan efter skolan på tisdag.
och hoppas mina kläder kommer imorgon eller tisdag vill ha dom nu!!!!!!!!!!!!!!!!


ciiiao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0