Track 1



det nya året har både börjat bra och dåligt kan man säga,
allt från 07 är nu utraderat, inget ska få komma tillbaks, emmelie och jag har snackar och kommit fram till en massa bra saker ! och det ska hållas. kanske är det mitt eget fel, kankse var det inte meningen
men det är du som är idioten som alltid är det inte mitt fel, man får tycka vad man vill om den saken också.
men jag tror att det kommer bli bättre änn någonsin nu :) jag ska inte depppa, det känns härligt och skönt inombords nu efteråt, nu vet jag vart du står och vad du går för. det finns så mycket bättre. det finns en för alla ?
och jag är värd det bästa? kommer aldrig någonsin lägga mig för nån, det har hänt förr. men den här gången var det inte lika tungt, jag är van vid smärtan jag har vart med om värre, men det var 07

nu är det ny sikt på väg, och ingen av er är värd så mycket som 100 spänn ;)
eller hur emmelie. du och jag mot idioterna.


ciiiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0