Track 2


hujja vad slut jag är, har endast jobbat 4 timmar idag men känns som minst 8. var en rätt lungn dag ändå.
men hela dagen förstördes när jag blev väck vid halv 11, och upptäckte att jag missat skolan orkade inte åka dit när jag ändå skulle slutat 12.20, ikväll blir det lungt tror jag nog, ska försöka få tag på malin, och förbi fredde en sväng med pengar, sen blir det nog sova som gäller, imorgon blir det party iaf :D:D:D..
mitt försök till ljusare hår började katasrof, men nu ser det acceptabelt ut? kan gå utanför dörren iaf,
men blir nog att göra mörkare slingor möjligen får se,
 
image110image109

kanske lite skillnad iaf ..
ser inte ut som en bitch nå mer ? ;)


ciiiao!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0