Track 3



trött och sliten? ja det är bara flrnamnet, håller på aytt slockna men ska hoppa i säng på en stund,
jobbat idag gick väldigt bra inte allt för mycket folk men ändå i rörelse bästa dagarna det hinner inte bli rastlös och ändå hinne rman snacka med kunderna en del det är ju det bästa höra skvalle av gammlingarna som vet allt ;)
men idag vart det inga större nyheter faktikst =)
imorgon blir det hur som heslst skola känns okej 4 dagar till helgen man kan inte klaga som sagt.
inget planerat inför helgen ännu men nått måste ju ske, stokholm resa inplanerat mellan 23.-25 maj är i god tid men inte min ide denna gång kommer säkert bli super kul!
vart en sväng med malin och sara och kikat på sara och jonathans nya lägenhet, nog var den rätt fräsig faktikst,
väldigt annorlunda men visst kommer vi trivas där i framtiden ;) hehe..
meddelande från postis kjell fick jag faktikst idag dåligt eller bra meddelande? det väntar vell att se.
jag ska inte ta ut nått i förväg, men förhoppningarna finns ju allt där inne nånstanns ...
men det är en hemlighet jag inte delar med mig av idag =)
image113







ciiiiao!!





du och jag bilder förändras aldrig ;)













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0