Track 5



har visst fått nått pogramvaruförfalsning på dator! men det gick minnsan att leva med :)
tur det vill inte att den ska pajja nu inte, har en massa arbeten att göra klart denna vecka också!
jobbat idag det var fruktansvärt jobbigt och tråkigt idag, men man får stå ut. har inte hänt nått märkvärdigt,
min jobb flirt verkar ju sur, men träffade buss flirten så rätt nöjd ändå ;) haha .. knäpp jag är!
sen var moster här på bestök käkade och lånade tvättstugan. sen kom malin förbi pluggade lite till turism provet,
som är på onsdag 3 gången gillt kanske ;) nu kommer jag då fan klara det, kan pappret utantill Nu känns super.
har just kommit ur duschen och nu väntar jag på att håret ska bli någorlunda torrt sen tänkte jag faktikt hoppa i säng tidigt, skola imorgon och lite ärenden, sedan kalas ute i ale hos min favorit vicky :) och min favorit vovve.
ska kika in kläder till imorgon =)



ciiiiao!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0