Xplodera



jobb idag, lite stress men den var snabbt över sen bara lungt,
hände fasen inget skoj idag, inte en ändå sak ?? :o brukar alltid vara nån lite grej men nejnej.
imorgon blir det skola, är lite taggad ändå! vet bara inte vad det blir för kläder hmm måste kika innan jag sover haha. emmelie har vart här och hjälpt mig lite med produkten gick åt skooogen, så nu har jag skickat mitt arbete till henne så hon kan göra det klart hehe :) snäll vännen! sen kom malin också en sväng.
nää nu ska jag ladda lite musik eller kolla ett avsnitt gossip girl innan jag hoppar i säng.


sussa sött
ciiiao!!!


image125image124 


Kommentarer
Postat av: xxx

(L)

2008-01-28 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0