8.08

God morgon! orkade inte åka iväg på svenskan så duschade istället sitter här med en kopp kaffe,
hade tänkt ta bussen 9.00 men nu har jag nog bestämmt mig för att jag skriver ur mig från skolan och söker till fölkhögskola redan idag. så åker in efter lunch och hämtar papper, lika bra att få det gjort, eftersom att jag aldrig kommer hinna ikapp nu och det är lika kört för mig på handels! det började bra och slutade i kaos.
men jag sa det att om jag inte skärper mig efter sportlovet så är det ingen ide, och eftersom det är som det är nu med närvaro så finns det nog ingen anledning att ta upp en plats där. gymnasie och handels pogrammet är inget för mig bara att acceptera jag försökte iaf!

ska nog ta tag i och städa garderoberna nu det behövvs!

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-03-19 @ 08:23:27
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0