Bette davis eyes

vart ingen skola för mig idag, sov hos tobbe så tod en rejäl sovmorgonen .. käkade lunch och sen bar det iväg till dollar store och barnens hus, måste säga att det finns nog ingen som du tobbe, ingen som kan komma på så sjuka saker och verkligen leva dig in i nått som du gör. är glad att jag fått uppleva en sån människa  :). kördes in till piteå men hade tydligen missat bussen så var ungefär 40 min tills nästa gick. så vandrade in till stan en sväng, fyndade ett par skit fina shorts för endast 50kr :O
men sen lade jag till en hårinpackning för närmare 80kr, så slösade ändå mer än jag ville, kom hem och sandra kom förbi, började med maat kyckling med ost/sallad finns det nått bättre? träffade mammi en sväng men nu är hon borta igen, vi ses inte mycket nu mera antingen sover jag borta eller så hon, och dagarna är ingen av oss hemma. nåjaa mammi håller på att bli stor nu kan släppa taget ;)
imorgon blir det nog skola iaf, ska och snacka med syon nu, ligger som sagt inte bra till i vissa ämenen
och känner mig inte taggad att plugga stenhårt på det nu! ska höra med honom om folkhögskola till hösten. skulle trivas mycket bättre där tror jag faktikst och känner man redan nu att det inte funkar i 3 år på gymnasie är det ingen ide, bättre att ta tag i det nu än att slösa bort två år på ingeting. nu ska jag kila och göra klart mig semesterlista på jobbet i sommar =) funderar hur mycket ledigt jag ska ta egentligen men blir endel tror jag ;)


ciiiao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-03-07 @ 00:41:22
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0