c:C:c:

sitter och tar igen mig efter en fullspäkkad morgon. dagen började 7.00 med att väckar klockan ringde, men snosade fram till närmare halv 8. sen vart det lite stressigt för mig, han varken duscha av mig eller äta någon frukost inte ens kaffe fick jag i mig. sen bar det iväg till läkaren, gynundersökning vad finns det att oroa sig för tänker man nu efteråt. tycker det var rätt så mysigt och fick kika ultra ljud tänkte mig in i frammtiden när man kikar på en liten bejbis där inne i livmodern hur sött är inte det.
fick mina recept på både staven och 10 piller somjag ska käka för att tömma allt som har med mens att göra.
och bokade om en ny tid så ska dit igen 26/3.
vandrade därefter vidare till skolan, pratade ett tag med syon och fick lite info om folk högskola och en katalog med mig hem, har kikat en hel del redan i den men ska kika lite mera, men jaghar nog iaf bestämmt mig för vad jag ska söka. blir iaf ett år i sunderbyn på allmän studie. sen journalist tror jag skulle vara super kul att skriva på heltid i tex cosmopolitan eller liknande får se hur det kommer sluta!

struntade i resten av skoldagen hade ingen ork för pluggande och läxor idag så jag begav mig hemmåt.
och på bussen så går min ipod sönder :o fattar inte vad de är för fel, allt funkar utom att låtarna startar och den byter låtar av sig själv stup i ett. måste ringa pappi och höra vad vi ska ta oss till. men känner ingen lust att ringa han nu han har mest troligen fått hem ett till sånt där härligt brev från skolan om mera ig varningar, orkar ingen mer utskällning om det just nu. så låter det vänta några dagar.
nu ska jag fortsätta med mitt studerande i katalogen och ringa och boka tid för klippning :)
tjingeling!

den här vårjackan skulle jag inte säga nej till, och pallestina sjal är ju inte riktigt min grej, men den här i rosa var faktikst riktigt söt nått som man kanske klickar hem från nelly.com  :)
image148image149

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0