feelings

jobbat idag gick bra vart helt lungt hela dagen.. var lite kaous strämavbrott och inget funkade inte kassan inte telefonen. och cheferna var i stokholm, hihi men det löste sig fick ringa min favvo ingemar..
träffade ju sofia idag min nya kollega faktikst helt okej :) trevlig tjej! kommer nog ha roliga måndagar tillsammans framöver hoppas jag..
sen var det raka vägen hem och in i duschen känns mig äcklig i håret hela dagen.. ville sova efter det men håller mig vaken ännu, ledig imorgon så ska sova ut sköönt. sen blir det sova hos emmsi myys.
sitter och kollar gammla bilder på mammis dator vilka tider man haft ändå, så mycket minnen som kommer upp igen, saknar dom tiderna! och vissa människor som jag inte längre umgås med som då :)

  
image139image141image142image144
image145image143
 image146


ciiao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0