give me my life back

just ätit en underbar lunch med världens lättaste mat! vart och hämtat ut jeansen för hundrade elfte gången, hoppas jag trivs med dom den här gången då. Nenja har dom hämtat också så nu är det lungt hus här.
hittat en perfekt hudkräm för malin ska kika på den i stan på onsdag kankse tror faktikst den funkar dyr och glamorös. vill själv ha deras produkter Clinique när man har jobbat i sommar så ska jag införskaffa lite dyr krämer.
det är underbart väder med sol men det blåser riktigt kallt, förfrös nästan öronen och händer när jag gick till ica och tillbaks. nu ska jag prova jeansen och hålla tummarna att jag gillar dom !!

Flo rida - still missin Ny favorit låt.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0