go beautiful

272043-116
just ätit en sen lunch så nu blir det nog ingen middag för mig, men senare ikväll blir det tårta och kanske till och med en smörgåstårte bit om jag har tur ! ska på 18 år kalas hos kusin Andreas.
fått i uppgift att ta med min mina saxar och saker för att också klippa min kusin Emma, hoppas jag får göra en annorlunda frisyr nu skulle gärna klippa av det en liten bit och göra nått åt luggen, men hon är enformig men jag får tjata till mig lite respons. ska snart börja bege mig hemmåt kanske, är fortfarande hemma hos Malin, men har iaf duschat av mig i morse känner mig mycket fräschare nu huvva vad håret blir äkligt och ofräscht utav pulver,
är en utav anledningar till att jag inte använder det allt för ofta.
men om man vill ha volym så är det perfekt att införskaffa sig dett pulver verkligen då är det värt pengarna.
jag fick mitt när jag fyllde år, annars hade jag nog aldirg köpt mig ett jag är mer den platta typen än fluffet på skallen. lite volym vill man ha men det fixar jag istället med en kam och lite tupering :)

sitter och kikar på någon gammal film på 4an nu, verkar inte vara nått vidare att se
men kanske blir bättre ? finns inte mycket annat att göra en söndag,

ciiao!image130

PS jag har en bula på armbågen, efter ett av mina fall i fredags
och det är verkligen inte skönt, känner den varje gång jag böjer på armen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, ska man vara fin får man lida pin ;)

2008-03-17 @ 13:22:02
URL: http://malaon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0