have you ever seen the rain

trodde man skulle hem också sova i sin sköna säng inatt.. men likförbannat sitter man kvar här på lulsundet!
'blir att sova här en natt till sen ska jag homeee :D saknar sängen det är konstigt att man kan sakna nått så mycket efter bara en natt på en stenhård soffa hihi men blit iaf sängen inatt hoppas den funkar bättre.
dagen har vart lugn camilla och basse har vart en sväng nu sååg melodifestivaln och såå finns inte en ända bra låååt som är med iår fattar inte vad som hånder med sverige .. men frida är ju helt klart min idol bland finalisterna!
malin ligger på soffan hon är arg som ett bi och jag vet över vad ;) inget jag ska nämna här för då blir hon vell ännu mer upprörd hihi :) ska vell göra henne sällskap snart men antar att hon helst ser att jag sitter här.. eftersom jag är ett pain? :o vad hon nu kan mena meddee..,


ciiiao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0