living in me dream,

just packat väskan med kläder till imorgon blir premiär för min blåtröja :) hoppas det funkar,
ska vara hos läkaren 8.20 imorgon bitti. så ska snart iväg och sova över hos Emmsi. myys
sen blir det till skolan och snacka med syon får se hur det går, och om det blir nå mer skola för mig imorgon eller om jag ska fara iväg kanske till storheden coh hälsa på Emmelie och kolla så hon jobbar hårt där på maxi ;)
kikat igen min dator idag jag har verkligen hur mycket musik som helst som jag inte ens kommer ihåg att jag har eftersom allt ligger utspritt överallt. får ta mig tid någon gång att gå igenom dom en miljon olika mapparna som innehåller ännu mer mappar med musik!!
men nått jag inte gillar är att kasta iväg saker vargen i verkligheten eller ifrån dator ....
snackat med Emmelie i telefonnyss också ett bra tag, bli oftast så när vi snackar om nått och det slutar oftast med att vi båda två har fått ur oss all skit som livet har att ge och vi är båda irriterade och upprörda, men det är ändå skönt att ha fått ut allt som man tänker och känner, och det finns ingen som jag hellre gör det till än just Emmelie.
nää nu är det dags att vi blir våra gammla jag igen och lever det liv som vi är bäst på och som vi förstår oss på.
saknar dom gammla goda tiderna tjejen du och jag med idioterna ;)
ska kila mot bussen ha en trevlig kväll ..

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0