miss you sometimes,

vart några timmars sömn i natt iaf, och på dom timmarna drömde jag en dröm som jag inte hade velat.
visst den var fin och verklig men jag hade inte behövvs få tillbaks saknaden och smärtan, du finns i mina tankar mer än någonsiin idag, du och jag är över för länge sedan men minnen och bilder kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta. önskar att saker och ting hade varit annorlunda, sagt och gjort saker på ett annat sätt!
livet går vidare men i miss you sometimes,


i will never forget you, and it sad
ciiao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lies and empty promises is all you seems to know
How you gon say something when you cant even back it up?
Your ´´feelings`` shift from day to day, like you dont know what you want
Today you´re feeling me, tomorrow you´ll get rid of me
It´s like a game for you, playing with a heart
Once you get it, you surely rip it apart
But enough is enough, I wash my hands and Im done
I guess in this case it wont be ``you dont know what you have until it´s gone´´

2008-03-15 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0